Sunday 10 April 2011

MAta Ku MaKin Layu (-_-)

Posted by Mys eyza.. at 22:25

kelmarin round KK jalan kaki..(round kk ke?? kk plaza jew?) Peghhhh!!! lepas tu perjalan jauh KK----> keningau (jauh ke) sampai rumah..kemas bilik mandi,solat..makan dah tak ingat dah..janji ada ec perut tengah hari boleh ar tu...(makan kentang ec perut ke) ..entahlah kelmarin selera ku kureng sedikit...kentang yang biasanya aku makan habis lam masa 10minit boleh aku suap lam mulut cuma 4-5 batang jew pada hari itu..yang habiskan,encik baju merah =)..bukan tak sudi dya blanja..cuma salah tym..masa tu perut aku tak maw makan pape..ntahlah penyakit lama datang balik kot.. seharian berjalan pada hari itu terasa sangat penat..penat sangaaaatt...jam 10.48pm..aku dah d'ulit mimpi..hahahaha lol..sakit kaki~ sebab jalan jauh...+_+

Pagi ini,di awal pagi lagi..aku bersemangat untuk menelefon sahabat-sahabat..pendek kata..aku yang bagunkan dorang haha~~ aku bagunkan,tapi aku jugak yang lambat =_="
selera hari ini,bolehlah juga..tapi nasi dari kelmarin aku tak makan lagi..aku cuma makan ayam kepc,kentang and buger haha dah kira makanan berat ar tu berbanding kemarin an?? bukan diet..tapi selera ku tertutup ar..badan masih terasa letih,kaki masih sakit..mata ku makin layu,rasa nak tido pun ada juga..tapi bila dah baring tak juga tido-tido..huhu...ntahlah..tapi lepas nie confirm boleh tido punya..haha fikiranku tenang wat masa nie... jadi rasanya..aku perlu tido sekarang untuk fresh kan mataku ini haha bye bye sume^^
 tidur ku kini pasti lena..sape nak ganggu..ganggulah haha =p

0 comments:

Post a Comment