Sunday 10 April 2011

Kini Ku Terus terang padamu~~

Posted by Mys eyza.. at 21:55

Pagi yang indah^^..pagi yang cukup dengan senyuman..
Riak wajah yang riang jelas terpapar..Namun jauh di dalam hati aku masih ragu-ragu dengan kehadiranmu...
Memendam rasa...wajah yang riang hatinya sedih..siapa tahu???
Rindu...
Aku sangat merindui mu..namun,perasaan itu hanya bisa ku pendam jauh dilubuk hati,adakah rindu ini berbalas??
Sedih memikirnya...
Dari rindu itu..muculnya rasa sayang..Namun sayang itu tak berguna pabila sayang itu langsung tidak berbalas...apalagi cinta..jangan haraplah..mungkin ini hanya mainan perasaanku..yang saja dibuat-buat...tapi..bila mendengar suaranya aku sedih..bila agaknya...entahlah tuhan saja yang tahu..aku hanya dapat memendam perasaan..Berdoa,agar tuhan membukakan hatimu untuk ku...
kau kata ego???mungkin juga..tapi sebenarnya tidak..entahlah..tapi sebenanya aku malu..malu untuk membicarakan..malu juga untuk meluahkannya...
Hanya bisa menahan rasa..dan menanti ia pergi dengan perlahan-lahan..bersabarlah...

"u Know???i try to touch,but when i try to touch it get broken maybe it best i keep away..."

Perasaan yang tidak disambut akan pergi...
orang kata cinta pertama itu indah,sukar untuk dilupakan..tapi percayalah cinta selepas itu akan menjadi lebih indah dari sebelumnya..
...
...
...
...
...
...
...
..
..
....bila kau membacanya...percayalah ini untuk engkau...sukar,sukar,sukar untukku meluahkannya dihadapanmu,.entah mengapa...belum tiba masanya lagi kot..harap aku tak terlepas...Maafkan aku..aku tak bisa melakukannya...=(

0 comments:

Post a Comment