Tuesday 5 April 2011

About me.!!

Posted by Mys eyza.. at 20:20

Salam mrs.Bloggie and Readers^^.
Entry kali nie aku nak crite tentang diri aku..ahaks..ada-ada je kan..?
untuk yang taknak tau..anda boleh close kan aje page nie haha..
oky-oky..
First aku nie Lahir Kat keningau,kat ospital la an..
then masa aku umur 2tahun ke g2..aku berhijrah ke KL (eceh..berhijrah ea haha)
takdelah famly aku g KL sebab bapa aku sambung stdy Kat UPM..so kitaorangpun tinggallah kat sane an..tak lama pown 4tahun lebih je~~ Balik Sabah aku trus g skul menyambung pelajaran kunun haha...
oky-oky..kalau dah balik Sabah nie,kita gune loghat Sabah lah pulak an..haha

Dulu masa skolah rendah,aku skul d Sk Bingkor..sampailah darjah6..skul d sana best..biarpun skul kampung tapi disana juga lah aku dapat bestfriend yang baik-baik..
Nisha ngan Batrice(iman)..
Aku kawan ngan dorang nie sampailah sekarang..dari aku kecik sampai besar panjang sekarang nie haha..dorang best ar..memahami..biasalah tu kan ada gaduh-gaduh sket..
Dorang tetap yang da best lah..hihi^^.

oky-oky masa aku skul menengah pula aku skul kat skolah bapa aku..Kat SMK Bingkor..
Aku punya pasal,aku pindah kat SMK Gunsanad 2..skul kat sana sampai abez SPM..

haha..actually aku malas nak citer panjang-panjang..jadi aku pendekkan yang kehidupan aku sekarang ni menganggur kat rumah..haha..
InsyaAllah kalaw ada rezeki aku sambung blajar..

Aku ada 3orang adik baradik dan aku nie anak tunggal perempuan,
manja?taklah..biasa jak..haha =p
aku lahir bulan enam..em 28/06/1993..dan aku suke bila ada yang lahir sama bulan dengan aku..hehe
Kalau boleh aku nak dia jadi kawan aku hahaha...=p sapa-sapa lahir bulan enam,commentlah post nie
hehehe..

Aku suka kaler Blue and Pink..hijau dan putih pun tak ketinggalan jugak haha..
Tapi hakikatnya aku suka sume kaler~~
aku nie jugak,seorang yang peminat setia drama korean..tak boleh miss mesti tengok kalau dah tengok..laparpun tak ingat dah haha..

hmm pe lagi ea???
Rasanyer tu je lah kot..nanti aku sambung lagi hihi..

1 comments:

Unknown said...

esehmen!!
bhaaaaaa, silamat ah adikku wsaber...
ui, jan lupa gath bulan5 ah..
walaupun kakamu ni nda tepigi..
tp mmg siuk tu..
jgn lpaskan peluang mengenali wasaber lain ya..

:)

Post a Comment