Wednesday 13 April 2011

..Berkatalah sehingga kau Puas..

Posted by Mys eyza.. at 21:45

Di sini aku ingin menjelaskan semuanya..tapi aku rasa sudah cukup aku terangkan apa yang sepatutnya aku terangkan kepada kau...Terpulang kepada kau mahu percaya atau tidak,mahu di dengar atau tidak..aku tidak mengambil kesah sangat tentang semua itu.Cuma aku mohon jangan pula kau berkata tidak di hadapan tuhan kelak andai disoal.Dan jangan sampai aku membenci kau..
Berkatalah apa saja yang kau ingin katakan..Fitnah apa saja yang ada dalam kepala otak kau..Berkatalah sampai kau puas..Tugas ku terhadap diri kau sudah selesai..Nasihat ku beri,tegur apa yang sepatutnya aku tegur sudah cukup,aku tidak berkata yang aku sebaik malaikat..aku juga insan biasa yang bisa melakukan kesalah..Mungkin aku Salah..dengan ikhlasnya aku memohon kemaafan dari kau...Urusan kau dengan tuhan...aku juga tidak memerlukan orang yang ego seperti kau..Bukan aku mengungkit tapi aku ingin kau tahu..kesalahan kau terhadapku juga banyak tapi kau langsung tak tahu erti meminta maaf...aku tidak paksa untuk kau meminta maaf kepada ku..cuma ku mahu,jangan jadikan aku membenci kau seumur hidupku.....

0 comments:

Post a Comment